Tuesday, December 23, 2008

~圣诞节~

今年圣诞节
没什莫特别
不知道要怎样渡过
去年好像也没什莫特别吧
不想出门
但不知道在家做什莫
出门去又那莫多人
是有想去bbq
很烦咯
不知道要怎样
有朋友问要去qe2吗
想去但没那莫多钱
又不想吵吵闹闹的地方
无方向
前几年都有去倒数
玩到很晚才回家
圣诞老爷爷
我要过个很快乐的圣诞节
我要圣诞礼物
我要许愿
圣诞节可以许愿吗?
1. 祝身边的每个人都开开心心,健健康康
2. 能够毕业找到工作
3. 秘密只有圣诞老爷爷知道
很想下雪的圣诞
记得你我的约定吗
还是自己过
突然眼泪不听话
不准流下
不写了


4 comments:

Unknown said...

home alone when xmas...
sounds lonely but actually if u rili wan to stay at home, dis is the rite time for u to think about u, urself and ur future...
sumtime alone or lonely is nice also...
at here, i wish u will have a totally URSELF de Xmas n ur wishes n dreams come true...
jia you my fren...

Anonymous said...

home alone movie is nice to watch! thanks all the best to u also! happy Xmas ya!

Anonymous said...

我的圣诞是孤独的~~
你还有BBQT-T

jasyee said...

same same ler nt reali feel "high" on it! hahaha